torsdag 11. juni 2009

Pakke de gi en bag og brenne deg på bålet!

Da var jeg blitt 17 =D kjempe det!
Dagen starttet med et hav av meldinger og en sjø av telefoner!
Så kom jeg nå på bussen, og til min glede fant jeg lillian der:D
hun satt godt plassert med Richard på en toseter rett bak enseterne:P
Så jeg satte meg på ensetern der med de!
Vi plapret i vei om løst og fast.

så kom vi ett stykke på vei, og det kom på en gammel person,
Snill tenkte jeg at jeg skulle være, så jeg spurte denne gamle sjelen om h*n ville ha plassen min. Neijda, Sjelen skulle stå!
Sjelen plapret nå i vei med oss, noe som er litt pinelig når d føler deg litt innestengt.

så fortalte denne sjelen at sjelen skulle ut å fiske!
Så kjekt sa jeg og smilte,
svarte jeg fikk da var ikke så koselig..
" ja, synd du ikke kan være med, for da kunne jeg ha pakket de goppi en bag og brendt deg på bålet med fisken min "..
WTF liksom?

Senere på dagen kom stine vennen med en rosa prinsesskrone til meg! Jeg gikk med den hele dagen tenk:D

Så satt hele klassen ute i trappen med tv-skjermen, vi skulle nemmelig få melding om eksamen!
Så kommer sandra søtingen løpende med en muffins og lys på som jeg fikk blåse!!
Det var sykt fint gjort asso!

Så fikk vi vite at vi ikke var kommet opp, beste presangen ever!

Så kom ina søten med presang til meg;D
Jeg fikk et søtt kort, en nydelig fruktboks ( kansje jeg nå slipper å spise pasta i pose ina? hihi) også meljehjerter og grapefrukt:D

Så sidne vi hadde vær glad dag kom Sandra ( denne skulle også være fra ina og kristina) med grillspyd som var fullt i nam, og en ballong som stod masse fint på!

Senere gikk jeg og mamma ut og kjøpte tlf til meg:)
Det ble en Nokia 5800, ELSK!!


Jeg vil bare si takk til alle de fantastiske menneskene som deltok på bursdagen min, dere gjorde denne dagen til en av de beste jeg noen gang har hatt!!

Dere er fantastiske alle sammen!!!

Ingen kommentarer: